01 Feb
01Feb

כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן…
עציצים ממותגים עם מסר אישי  נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להשתתף בכנס או אירוע עסקי כזה או אחר? ככל הנראה יצאתם משם עם עט, גלויה, מחברת או מחזיק מפתחות ששימש אתכם במהלך שבוע או שבועיים לאחר הכנס, לפני שמצא את דרכו לפח. נושא ה"מיתוג" וקידום מכירות בפני לקוחות פוטנציאליים בכנסים, חשוב מאד לבעלי עסקים וכיום כמעט כל חברה ובעלי עסקים קטנים מנסים לייצר מערכת יחסים כזו או אחרת עם הלקוחות ולהיות במודעות של הצרכן. האם האביזרים "הבאנליים" באמת מסייעים לנו למתג את עצמנו?

מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים

תתארו לכם לו הייתם יוצאים מכנס כזה או אחר כאשר אתם מצוידים ב"עציץ ממותג" עם לוגו, שם חברה ומסר אישי או עסקי ממותג בעציץ. מה הסיכוי שהייתם זוכרים את אחת החברות שהלוגו שלהם מתנוסס על גבי העט או המחברת שחילקו לכם בנוסף ולא את הלוגו של החברה שמיתגה עצמה על גבי עציצים?

"אם כבר עושים משהו, שיהיה כמו שצריך…"

בשנים האחרונות נערכים כנסים רבים במגוון תחומים ואירועי "נטוורקינג" במגוון רחב של תחומים, שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים והמלצות על בעלי מקצוע, להציג את ההתחדשות בכל תחום ולגבש שיתופי פעולה שונים.

עציצים ממותגים לכנסים, הם ללא ספק מוצר פרסום שלא רואים בכל יום, ולאו דווקא בגלל המחיר. למעשה, ההשקעה במסרים ממותגים בעציצים לא חייבת להיות כל כך יקרה ועשויה בהחלט להחזיר את ההשקעה (ROI) מכל כנס או אירוע עסקי שאתם הולכים אליו.

מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים

העציצים, עשויים לשמש את הקולגות העסקיים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם הן בבית והן במשרד. הרעיון שעומד מאחורי מסרים ממותגים בעציצים הוא המסר שבעציץ, הצמיחה והטיפוח של העציץ. מדי כמה זמן צריכים להשקות את הצמח, דבר שחושף את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למותג שלכם בתדירות גבוהה.

איזה עציץ תבחרו להעניק ללקוחות שלכם?

מתנות ומוצרי פרסום לכנסים ואירועים עסקיים
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.