30 Oct
30Oct

מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות   בעזרת מתנות ממותגות שנותנות יותר

החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד.

למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

"ג'ונגלים אורבניים", "פינות ירוקות", "מרפסות פורחות" ועוד שלל שמות, באים לתאר את אחת התופעות המרעננות ביותר בשנים האחרונות- "הטרנד הירוק", שנמצא כאן כדי להישאר, ומבטא יותר מכל את הכמיהה של הציבור, שחי בין קירות הבטון לחווית טבע פורח ומרהיב ביופיו. כך שנראה, שדווקא מוצרי פרסום ממותגים כמו עציצים עם מסר, יתקבלו בברכה כמתנות ממותגות, ויתרמו רבות לקידום המכירות שלכם.  בעזרת מתנות ממותגות שנותנות יותר

                              מוצרי פרסום, שימור לקוחות, מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים,

במה שונים העציצים הממותגים מיתר מתנות קידום מכירות?

בשונה מהמתנות האחרות, המוצעות לקידום מכירות, עציצים ממותגים היא מתנה, אשר תשרת את העובדים, הספקים והלקוחות שלכם לאורך זמן. עציץ ממותג הוא לא בקבוק או חולצה, אלא פריט בעל ערך, אשר דורש טיפול וטיפוח (יחסית מועט) ובכך קושר רגשית את מקבל המתנה למי שהעניק אותה ולמסרים, שרצה להעביר עמה. בעזרת מתנות ממותגות שנותנות יותר

מוצרי פרסום, קידום מכירות, שימור לקוחות, מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים, מתנות לכנסים,

לאילו מטרות שיווקיות יתאים עציץ ממותג?

עציץ ממותג מהווה פתרון רחב לכל הקשור בשימור הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם, תוכלו לשלב אותם כמתנות סוף שנה ללקוחות, כמתנות לחגים, מתנות לאירועי חברה ועוד.
עציץ ממותג, מתאים במיוחד, כאשר מעוניינים לרכוש מתנות לעובדים בכמות נכבדה ובעלות, שפוגשת את התקציב, וניתן ליישם אותו בהזדמנויות רבות כמו למשל:

כרעיון עבור מתנות לעובדים בחג, ניתן לרכוש את עץ השלום, שהוא מעין זית ננסי, שמסמל ערכים של המשכיות, שורשיות וארץ ישראליות, מתנה, שכה מתקשרת לערכי החגים, ולפיכך מתאימה.

כרעיונות למתנה לעובדים כהוקרה על תיפקודם, מומלץ לבחור דווקא בעץ השגשוג, שיכול להמחיש את הערכתכם לעובדים, כמו גם עץ השפע, שמזכיר בעליו מטבעות קטנות ומסמל יותר מכל את השכר על העמל.

רעיונות למתנות בחברה, הדוגלת במשפחתיות. מדגישות את ערך המשפחתיות כערך מוביל, יוכלו לרכוש לעובדיהם את עץ האהבה, כמתנת חג בלתי נשכחת ומוערכת במיוחד, שתזכיר להם יותר מכל את ערכי הקרבה, התקשורת והקשר העמוק ביניהם.  בעזרת מתנות ממותגות שנותנות יותר

מוצרי פרסום, קידום מכירות, שימור לקוחות, מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים, מתנות לכנסים,

ולבסוף, המחפשים מתנות ללקוחות, יוכלו לבחור בעציצי קקטוס וסוקולנט קטנים, שדורשים תאורה והשקייה מינימאלית, וישמרו על המראה היפיפייה שלהם לאורך שנים, ואחרי הכל, זו כנראה, הדרך הטובה ביותר, שתבשר לכולם על האיתנות וההמשכיות שלכם.

חברות שמחלקות את העציצים ממותגים בתערוכות כ מוצרי פרסום,  
מתנות ממותגות.  מתנות לאירועים באירועים עסקיים,
מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים 

זוכות להצלחה רבה ומשוב חיובי.  בעזרת מתנות ממותגות שנותנות יותר

מעוניינים בעציצים ממותגים כמתנות לחגים, מתנות לעובדים או לכל מטרה שיווקית אחרת, צרו עמנו קשר, ונשמח להתאים את העציץ עם המסר הנכון עבורכם, 052-2978583 ישראל רף.

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

מוצרי פרסום, קידום מכירות, שימור לקוחות, מתנות ללקוחות, מתנות לעובדים, מתנות לכנסים,

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.